Despre noi

30 Mai 2011 in Comentarii oprite

 

Misiune:

Centrul de Afaceri MASTER are ca misiune sprijinirea IMM-urilor din judetul Hunedoara, sprijinirea dezvoltarii economice din regiune, oferirea unei game largi de servicii din domeniul afacerilor si de perfectionare profesionala continua la un nivel calitativ inalt, folosind cele mai moderne metode.

Obiective:

- sustinerea si consilierea reprezentantilor IMM-urilor din jud. Hunedoara, contribuind implicit la dezvoltarea mediului de afaceri din judet si din regiune;
- sprijinirea start-upurilor atat prin consultanta cat si prin oferirea de pachete personalizate de formare profesionala;
- crearea unei oferte de instruire complete si coerente in domeniul accesarii fondurilor structurale, ceea ce va genera resurse umane competente si un grad mai ridicat de absorbţie al fondurilor structurale;

Servicii:

Centrul de Afaceri MASTER are ca activitate de bază consultanţa în afaceri şi managementul IMM-urilor si deruleaza activităţii curente , cum ar fi:

• Organizarea de cursuri şi seminarii, în special pe tematica legată de accesarea fondurilor structurale;
• Organizarea de târguri şi expoziţii;
• Dezvoltarea şi îmbunătăţirea activităţii de sprijinire a firmelor membre prin participarea la activităţile celor două reţele de asociaţii de afaceri din care face parte şi la care este membru fondator: Confederaţia Asociaţiilor de Afaceri Transilvania şi Federaţia Regională a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din Regiunea Vest.

Centrul de Afaceri MASTER este furnizor autorizat pentru cursurile: Expert Achiziţii Publice, Accesarea Fondurilor Structurale, Management de Tip Kaizen si Comunicare in Limba Engleza. De asemenea, organizează următoarele programe de training: Analiza Cost – Beneficiu pentru Accesarea Fondurilor Structurale, e-Business, Finanţe pentru Non – Finanţişti, Public Speaking, Six Sigma şi Lean Management.

Totodata, Centrul de Afaceri MASTER organizeaza in colaborare cu alti furnizori de formare profesionala din Judetul Hunedoara si Regiunea Vest cursuri de Manager de Proiect, Formator, Inspector Resurse Umane, Manager Resurse Umane si Leadership.

Din 2001 pana in prezent, peste 1200 persoane au participat la programele de formare organizate de Centrul de Afaceri MASTER, atat in sistem open cat si in sistem in-house.

Participantii au fost preponderent reprezentanti ai mediului de afaceri: manageri de firma, angajati, personal operational, dar si reprezentanti ai autoritatilor publice locale si centrale sau persoane care intentioneaza sa-si deschida propria afacere. Cursurile au fost organizate atat la nivel local si regional, dar si national, fiind organizate programe de formare la Deva, Arad, Timisoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca, Brasov, Resita si Caransebes.

Incepand cu anul 2009 in cadrul Centrului de Afaceri MASTER a fost deschis un e-Centru, structura care face parte dintr-o retea nationala sustinuta prin programul Microsoft Unlimited Potential. Scopul acestuia este de a creste nivelul de alfabetizare digitala, in special pentru categoriile sociale defavorizate. Centrul furnizeaza cursuri de operare PC si servicii pentru cresterea gradului de angajabilitate. Cursurile se desfasoara atat in Deva cat si in zonele rurale ale Judetului Hunedoara in sistem clasa mobila.

Tot incepand cu anul 2009, Centrul de Afaceri MASTER a deschis o filiala la Timisoara, al carei scop este de a facilita accesul la serviciile oferite pentru reprezentantii mediului de afaceri si ai sectorului ONG din Judetul Timis, precum si de a dezvolta pe viitor parteneriate transfrontaliere cu firmele si organizatiile neguvernamentale din Ungaria si Serbia.

Din 2010, Centrul de Afaceri MASTER este membru al Pactul Teritorial Pentru Ocuparea Fortei De Munca si Incluziune Sociala Regiunea Vest, structura al carei rol este sa sustina si sa aplice politicile Comunitatii Europene si ale Guvernului Romaniei in domeniul ocuparii si formarii fortei de munca si a incluziunii sociale.

Prin aderarea la pact, Centrul de Afaceri MASTER isi doreste sa contribuie la cresterea gradului de ocupare a fortei de munca, dezvoltarea competenlor antreprenoriale ale persoanelor care isi propun sa demareze o activitate independenta si promovarea unor metode moderne de furnizare a serviciilor de formare profesionala.

Centrul de Afaceri MASTER are o experienta de 12 ani in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila, oferind prin intermediul acestora consultanta si programe formare gratuite pentru reprezentantii mediului de afaceri si potentialii antreprenori, dar si pentru someri, persoane aflate in cautarea unui loc de munca sau ocupa in agricultura de subzistenta.

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro .

Informatii despre cursurile derulate si in curs de derulare se regasesc la sectiunea CURSURI.

Oferta de cursuri a Centrului de Afaceri Master pentru anul 2011:

Nr. Crt. Denumirea cursului Tipul Cursului
1 MANAGER DE PROIECT perfectionare- curs autorizat CNFPA
2 EXPERT ACHIZITII PUBLICE perfectionare- curs autorizat CNFPA
3 SCRIEREA PROIECTELOR PENTRU ACCESAREA  FONDURILOR STRUCTURALE SI DE COEZIUNE 2007-2013 perfectionare- curs autorizat CNFPA
4 MANAGEMENT DE TIP KAIZEN specializare – curs autorizat CNFPA
5 E-BUSINESS PENTRU UN MANAGEMENT MODERN

Specializare autorizat CNFPA

6 UTILIZAREA PROFESIONALA A TABELELOR EXCEL IN MANAGEMENTUL AFACERILOR

Perfectionare autorizat CNFPA

7 LEAN MANAGEMENT Program de training
8 SIX SIGMA Program de training
9 ANALIZA COST-BENEFICIU PENTRU ACCESAREA FONDURILOR STRUCTURALE Program de training
10 FORMATOR perfectionarecurs autorizat CNFPA
11 FINANTE PENTRU NON-FINANTISTI Program de training
12 COMUNICARE IN LIMBA ENGLEZA perfectionarecurs autorizat CNFPA
13 INSPECTOR RESURSE UMANE perfectionarecurs autorizat CNFPA
14 MICROSOFT UNLIMITED POTENTIAL – CURSURI INITIERE CALCULATOR 8 module
Utilizator: Parolă: | Inregistrare | Ati uitat parola?